Al principi de curs no sabia molt bé la temàtica de l’assignatura, Observació i innovació sobre la pràctica en l’educació infantil, ni sabia bé el que el professor esperava de nosaltres. No acabava d’entendre el recurs del blog, per a crear un portafoli digital, i anava un poc perduda, però a mesura que hem avançat en l’assignatura i el desenvolupament d’aquest blog, he anat captant una mica més el que Paco esperava de nosaltres.
Volia veure una progressió de tota l’assignatura, des de el principi fins el final, i veure que hem après realment. Que siguem capaços de relacionar conceptes i idees de fonts i recursos diferents, per exemple, que relacionem els articles treballats a classe amb l’experiència de l’escolaica de Cullera, etc.
A més la creació d’aquest blog, ens permet observar i mostrar un seguiment d’allò que hem adquirit, d’una manera fàcil, còmoda i pràctica.
Al acabament del quadrimestre, i per tant, donant per finalitzada l’assignatura, puc dir que a principi de curs no m’imaginava que fos així, no obstant no m’ha agradat el què s’ha treballat.